VI FÖRALLTID

Tjingeling folket ! Är verkligen jättedålig på att uppdatera. Men nu när jag har varit sjuk o så har jag bara inte pallat sätta mig vid dator. haha jo, för det e såå jobbigt. Men ni fattar.

Imon e det skolfoto och e sjuuukt nervös ! Jag blir ALDRIG bra på bild. Det e alltid något fel. Jag e inte fotogenisk eller vad det heter. Funderar att skippa det men eftersom det e sista året nu med klassen så får man väl gå dit ändå. Btw, har laddat in bilderna från bröllopet nu. Det var ett jättegulligt litet bröllop. Men nu måste jag städa för det ser heemskt ut på mitt rum. Lycka till, till mig.

Som sagt, jag blir inte bra på bilder. Ser riktigt tjock ut också men har stor klänning under!





                      puss på er / emmie

Kommentarer
Postat av: saanni<3

DU BLIR ALLTID BRA PÅ BILD BBY!<3<3

2009-09-09 @ 19:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0