VAD SKA ELIN HA FÖR RUBRIK?

Ojojoj.. gick igenom lite av min bdb, fullt med.. söta, roliga, fula, knäppa och allmänt konstiga bilder. Och bara för det får ni se ett litet urval:

 Skolavslutningen i sexan.

 En bild jag ritade i skolan bara för att folk alltid, och jag menar ALLTID, frågade mej och Jossan om vi var tvillingar.

 Men vi var nog rätt lika.. iaf bakifrån, haha!

 Kan inte fatta att jag visar den här bilden, grymt pinsam. Första Ekebo, och jag va så sjukt töntig.

 Som jag älskade den här bilden.. minnen! <3

 Vi åkte limo.. och vi tyckte vi va SÅ coola! ;d

 Aw, Lippa, Johanna och Elli i Gamleby i sjuan.

 Falsterbo -07. Fyfan vad vi hade kul! Jag och Jossan.

 Essie och Frida, på en av våra bowlingrundor. ;)

 HAHAHAHHAH, som jag dog av den bilden. Misstolka den så kommer ni också garva!

Nu kommer jag få så grymt mycket skit för dessa bilderna, men ja.. förlåt om någon tar illa upp! Hör av er så tar jag bort direkt.
PUSS! /ELIN


Kommentarer
Postat av: Elli

HAhhahahahahahhaha :D

as roliga och söta bilder ju!

men bilden på mig lippa och johanna e sjukt gammal ju! <3<3

2009-09-01 @ 21:14:45
Postat av: cornelia

FUCKFUCKFUCK DIG ELIN! ((;

2009-09-01 @ 22:37:18
Postat av: Louise

Goddag!

allt bra med dig idag? kram

2009-09-02 @ 12:18:00
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: nikki

OMG! EEEEEEEEEELIN VAFFAN ;( DEN BILDEN PÅ MIG I LIMON... OOOH ASSÅ DU VILL VÄRKLIGEN DÖ IDAG. ;((((((( hahah!

2009-09-02 @ 16:30:59
URL: http://theblondeones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0