VAD SKA EMMIE HA FÖR RUBRIK?

Gooodkväll folket ! hahah skulle fan ha filmat detta ! Min killkompis försökte precis klätra upp till mitt fönster men det gick inte så bra. Han e inte den smidigaste personen i världen om man säger så! Hahaha vi får nöja oss med att snacka när han står därnere och jag häruppe. (a)

Lite bilder från idag, jag måste bli bättre på att fotta. Och jaaa dom e jätte suddiga, men men sånt e livet. Ska  snacka med alex ett tag till sen sova , puss på er / emmie




Koftan ser bättre ut,det e bara jag som inte kan fotta (a)


sötaste sanni och vår nyttiga mat ! (y <333



Kommentarer
Postat av: sanniii<3

DU ÄR SÖTAST BBY, och tack för idag och jag älskar dig otroligt mkt!<3333

2009-09-03 @ 15:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0