VAD SKA EMMIE HA FÖR RUBRIK?

Tjingelig! åsså det e sjukt, hur trött man kan va. hahah försovde mig imorrse men ändå e jag jätte trött? Man ska inte sova förlite men ändå inte för mkt. hahah det ska bli sådär lagom. 

Men men, idag då. Försov mig men kom ändå inte försent, det tyckte jag var duktigt av mig. Skola och sånt sen ner på stan med blondinerna loy lite sådär snabbt. Dom handlade skit snygga koftor från gina, blev skitsuger på att köpa men eftersom jag har presentkort på väla vill mamma inte att jag handlar i stan. Efter träffade jag sanni för hon behövde snacka så vi satt oss ner och åt och snackade. Var väldigt mysigt men samtidigt lite jobbigt, eftersom det inte va något kul vi snackade om. Sen hem och pluggade lite. Jag försöker verkligen skärpa mig i skolan. Eftersom man går i nian nu får man slut betyg och jag vill komma in på ett bra gymnasium. Så heja mig! haha Lägger upp bilder från idag sen, kan inte med denna datorn. Men nu ska jag plugga lite till tror jag. När man väl kommer igång e det faktiskt ganska lätt. Men ha de, puss på er / emmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0