VI FÖRALLTID

Tjingeling folket ! Igår va man då hos laxen på fest. Sen efter alla hade gått blev det mys haha. Vaknade tidigt sen ut och träffa sanni, jonas, max och calle. Blev tyvär ingen bild. Glömde (a) Men nu ska jag byta om eftersom det var varmt innan jag stack så jag hade shorts på mig och nu e det sviiin kallt ! Så det får bli byxor och wannabe uggs haha. Men ska äta först sen träffa julia och maria ute.  

                          
               Det fick bli gammla bilder på sanni o max ist
                                Puss på er / emmie


Kommentarer
Postat av: saaaanni<3

NEJ MEN OMG EMMIE! fifaaan va jag ser hemsk ut, men jag älskar dig!<3<3

2009-09-12 @ 17:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0