LÅGA

Fan vad jag hade kul igår alltså! Bilder kommer sen! Är sjukt seg nu, men ska kicka igång mej själv med en banan och lite juice, och så tänkte jag göra det här testet (som jag snodde från Essie) under tiden. Tycker själv det är kul att läsa såna här om andra, sålänge testen inte är för långa.

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
Jag brukar vara svag för brunhåriga killar med bruna ögon, men visst finns det många snygga blonda också! Allt hänger på ansiktsdragen. Ganska vältränad, lite längre än mej, snygga kläder.

2. Har du fått någon kyss den senaste veckan?

Yepp!




3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Ingen, men Emmie kommer strax!

4. Hur lång är du?

166,5! :( Jag vill krympa!

5. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:

'Tjena vad gör du?:d<3 sta'

6. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Beror till vem, och om det är viktigt eller inte.

7. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta.

8. Icke godkänt i något ämne?
Nepps!

9. Mvg i något?

I 13 ämnen, men ska försöka höja mej den här terminen.

10. När vaknade du idag?

Lite över 10 av att Emmie ringde mej om och om och om igen..

11. Vart tror du att du befinner dig om tio år?

Förhoppningsvis mitt i karriären i någon storstad här i Sverige.

12. Vad sover du i?

Beror på hur varmt det är, haha! Trosor och pappas t-shirtar, men om det är kallt ett par joggingbyxor också.

13. Var har du bott/bor?

Mammas mage (hehe), Västergård, och sen där jag bor nu, på Gustavslund.

14. Tycker du om kinamat?

JA! Bjud mej på det och du blir min favorit!

15. Tycker du om kaffe?
Om det är hälften mjölk och socker? Yes!

16. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?

Känner och känner, jag vet två stycken i alla fall! (och Orlando Bloom! fast.. han känner jag ju i och för sej inte heller..)

17. Vill du ha barn?

Ja, tvillingar! :d Gärna flickor så att jag kan klä dom i små söta klänningar, hihi!

18. Kan du några andra språk än svenska?
Bara det jag läser i skolan, alltså engelska och lite franska.

19. Har du någonsin åkt ambulans?

Nix, men polisbil! Hade dock inte varit olydig, så ni kan vara lugna!

20. Vad spenderar du helst pengar på?
Roliga saker med vänner.

21. Är du cool?

Klart?

22. Vem är den roligaste människan du känner?

Har roligast med Emmie, men har många roliga killkompisar!

23. Vad har du för ringsingnal?

På en fyra år gammal Samsung finns det inte så mycket att välja på..



Puss! /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0