LÅGA

Hihi, tyckte det var synd att jag inte bloggat på hela dagen, så jag provade att smsa med bloggen. Gick skitbra! Nu ryker dock inläggen, tar helt enkelt för mycket onödig plats (och nej, det är INTE för att jag inte klarade av att få kommentaren 'ehm' från 'anonym', för då hade jag knappast nämnt den här heller)

Dagen idag:
- Skola
- Träffa Emmie, Julia & Patricia i stan
- Träffa en jävla massa annat folk och dra till Gröningen
- Hem och mysa i Emmies trädgård

Jag och Emmie satt och snackade ute i hennes trädgård, utrustade med varsinn tekopp och en massa filtar. Jag tog mej även friheten att sno lite saker från hennes familj. En morgonrock från Emmie, en kofta från hennes mamma och en keps från hennes bror. Vi låtsas att en keps värmer jättemycket..


En reeeeeeeeedig lantis!


VISST SER DET UT SOM ATT EMMIES HUVUD STICKER UT FRÅN MIN MAGE?!

Puss! /Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mobilbloggar man och är det gratis?

2010-04-20 @ 07:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0