LÅGA

Yes, nu funkar internet! Hinner kanske skriva lite snabbt innan det lägger av igen.
Jag bloggade från mobilen både i förrgår och igår kväll, men det verkar inte som att det gick fram. Ledsen för det! Har inte kvar smsen på mobilen men det var något liknande det här:

' Internet fungerar inte idag heller men jag mår ändå inte helt okej, så det är väl lika bra det. Har klockan på 5 imorgonbitti, ska trotsa min onda hals och sticka till Halmstad för att träffa släktingar. På eftermiddagen blir det en tur in om Ullared, wiie. Puss! /Elin (bloggat från mobilen)'

' Jag och mamma har haft en mysig dag med släkt och en massa shopping. Tyvärr fungerar inte internet, så kan inte visa mina fynd idag, men får se om det fungerar imorgon. Puss! /Elin (bloggat från mobilen)'



Gick till skolan imorse för att göra sista delen av nationella proven i matte, sedan stack jag hem igen, hostig och jobbig som jag är. Tänkte lägga in bilderna på det jag handlade igår alldeles strax.
Puss! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0