LÅGA

Nya rubriker!

Var totalt dyngsur när jag kom hem från stallet, jag red ute i spöregn. Mamma försökte få in mej i stallet igen, men jag vägrade sluta rida eftersom jag hade gett mej fan på att få min häst att slappna av innan jag gick in. Börjar tvivla på om jag ska tävla på söndag eller inte. ÅÅÅÅÅÅH, får damp på att jag blir så jävla nervös! Haha!

Och ja, som jag lovat. Moa och Sofia i skolan en helt vanlig lektion:



Fast Sofia hade i alla fall jäkligt snygga skor! Köpta i London dock.. grr..


Puss! /Elin

Kommentarer
Postat av: sofia

smygfotarN

hahahaha nej skooja

hihi vackra bilder haha

puss

<3

2010-04-08 @ 21:55:30
URL: http://moaochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0