LOCKIGT

ÅH VAD JAG HATAR MIN DATA! Nu fungerar inte ens msn. -.- Vissa personer får man liksom inte tag på på annat sätt..

Är helt slut i kroppen, sysslat med en jävla massa motion idag. Gym, ridning, powerwalk osv. 
Eftersom jag fick stanna hemma ikväll (utegångsförbud suger) kände jag för att tröstäta. Men eftersom jag varit så duktig och tränat, och inte kände för att all träning skulle vara i onödan, så gjorde jag fruktsallad istället för att plocka fram chipspåsen.



Sen kom Emmie och räddade min kväll en liten stund. En ängel, det är vad hon är!



Puss! /Elin

edit: mitt internet fungerar till och från, därför blir uppdateringen något hackig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0