SILVER

Det är lite sjukt hur beroende man kan bli av ett program. Jag hade bestämt mej för att se Top Model kl 20.00, så jag bokade den ena TVn (ja, det är så det går till hemma hos oss, här kommer man inte 'överrens' eller 'samsas om'), men så kommer pappa hem från jobb och säger att han ska ha TVn. Shit vad arg jag blev! Jag lämnade i panik min påbörjade kvällsmat i köket, rusade upp för trappan, beslagtog fjärrkontrollen och vägrade släppa den förrän pappa gav med sej. Till slut fick jag dock se mitt kära Top Model. Hehe, 1-0 till Elin.

                         

Puss! /Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, go Elin. Vi kan fixa tröjor "Team Elin" o "Team Anders". Du får palla dig hit om det skulle bli tv-krig där hemma (men vi har det här också ibland)

2010-04-27 @ 11:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0