ANTON

Hm... tror elin har glömt att lägga in detta men nu gör jag det åt henne för jag är så trevlig ! / emmie

Förlåt för gårdagens usla uppdatering,
var inte hemma på hela dagen. Stack hem till Emmie, där vi gjorde mochalatte och åt kolakakor, och sedan åkte vi till stan och träffade några kompisar. På kvällen åkte jag och Maria hem till Julia och åt toast, hihi!





Plattade håret gjorde jag inte heller igår, kändes bra konstigt alltså. Men det var ganska skönt, för då behövde jag inte oroa mej över att håret skulle bli förstört om jag gick ut i regnet, eftersom det redan var så lockigt det kan bli liksom. Nu ska jag en sväng till stallet!
Puss! /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0