FILBORNA



Den här kommentaren gjorde mej superglad,
tack så jättemycket! För att svara på din fråga; japp, jag hade ett seriöst förhållande förra året, om det nu kan kallas för seriöst då det inte höll särskilt länge. Jag och Måns (min pojkvän alltså) blev tillsammans i början av september och gjorde slut i slutet av oktober, på grund av att vi bråkade i princip hela tiden.
Sedan dess har jag träffat en rad killar, en hel del assholes men även några seriösa. Det har dock aldrig känts riktigt rätt, och jag anser att man inte ger sej in i något man inte tror till hundra procent på, så därför har jag inte haft fler förhållanden. Men jag har ingen brådska, det kommer när det kommer! :)
Puss! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0