HERMANSEN

FY FAN ! Kom precis hem från jobbets första dag. FY FAN! säger jag bara. Så jävla hemskt det är där. Det luktar äckligt, det finns inget att göra, alla är konstiga och man måste ha långbyxor, vilket gör att man svettas som fan!!!! Jag får damp helt serisöt, jag bara står där och glor !? Om jag hade något att göra kanske det hade varit roligare men nu suger det snopp! Vill absolut inte gå dit mer. Började nästan böla innan. Jag får koncentrera mig på pengarna. Inte för att det är så mycket jag får men ändå..

Va tvungen att få ut lite ilska. Och nu ska jag få tag i ahmed, för han lovade mig att vi ska fika. Det kanske får mig på lite bättre humör.

/ emmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0