PIGGY

Nu när vi ändå är inne på smycken kan jag ju passa på att visa upp alla mina ringar, eftersom jag fått en förfrågan om detta. Sååå, here we go!


Från vänster:
- 15kr på Kreta. Ska egentligen sitta en stor rosa sten på den, men den åkte av, så jag målade den glittrig istället, hehe.
- Present från bror. Mycket, mycket finare egentligen!
- 20kr från Gina. Mest festring.
- 30kr från H&M. FAVORIT!


Från vänster:
- 5kr, ICA Hamilton (hahaha!) Lite söt sådär.
- Konfapresent från bror. Hängt med ett tag, men fortfarande lika fin!
- Minns ej pris, från Kreta. Var en vit sten på den innan, men den flög av den med. Men den är lika snygg för det, så jag använder den ändå. FAVORIT!
- 25kr, Ullared. Målad glittrig, då den blev röd när den skavdes.


Från vänster:
- 5kr, Adolfsbergs centrum. Min och Emmies förlovningsring, hehe.
- Julklapp från mormor och morfar. Hihi, jättefin!
- 5kr, ICA Hamilton. Inget speciellt, men som utfyllnad liksom.
- Byte mot ett par armband, mej och Ida emellan. Finfinfin!

Med andra ord äger jag en hel del skit. Men är inte mycket för dyra smycken, är alltid så fruktansvärt rädd att jag antingen ska tappa eller ta isönder dem. :(
Puss! /Elin

Kommentarer
Postat av: jessica

Haha! :D diggar 5 kronors ringarna :D är det sånna i automater? (; du är så fattig elin! nej jag skoja:)

2010-08-26 @ 16:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0