PIGGY

Tänk vad mycket skit man kan hitta i sina byrålådor..


För ett par år sedan var jag en riktig hästnörd, tillåt mej citera för er som inte ser:
"Du är världens allra bästa häst!
 Ja, du är helt enkelt bäst!
 Du är inte tjock och fet,
 när du far iväg som en rymdraket!
 Du är gullig och lite mullig!
 Du hoppar superbra,
 jag tänker på dig varenda da'!
 Ja, du är min söta lilla sköthäst,
 och du är bara sååå bäst!!!"

Nog för att jag fortfarande rider då och då, men den där fasen har jag växt förbi.



Jag och min bror hade för ett par år sedan en hysterisk manga-period, och vi kunde sitta i timmar och rita. Två av mina miljoner bilder.

¨
Emmies första avbild av mej. Ska man skratta eller gråta? HAHAH Dock bör tilläggas att hon gjorde denna utan att titta på papperet


Detta ska alltså föreställa min käre vän Moa. Kommer ihåg när jag ritade den någon gång i början av åttan, jag var riktigt nöjd. Inser dock nu att den kanske trots allt inte var så lik, haha!

Fråga inte varför jag lägger in sån här skit, jag har inga idéer och har inte gjort något på hela dagen som är vettigt nog att blogga om.
Puss! /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0