MADICKEN

Jag sitter och pluggar matte inför provet imorgon, och under tiden lyssnar jag på de här två tjejerna:





Tjejerna är 18år och tvillingar. Megan är den mörkhåriga med gitarr och Liz den med ljusare hår. Jag blir så ledsen av kommentarerna folk skriver om videorna. Det mesta handlar bara om hur "söt Megan är", "hur amazing Megan är", "hur mycket bättre Megan är än Liz", "Megan borde prova solo" osv osv. Visst går kommentarssidan ut på att man ska uttrycka sina åsikter, men det kan inte vara kul för Liz att alltid bli jämförd med sin "perfekta syster". Jag tror nog redan hon är väl medveten om att Megan alltid kommer att vara liiite snyggare och liiiite bättre, inte fan behöver folk fortsätta påpeka det då..
Jag har alltid varit den som ställt sej på den minst omtycktas sida. När jag var liten och red på ridskola ville jag alltid ha hästen ingen annan ville rida, och jag valde ut de godisarna som jag visste ingen annan skulle ta, för annars blev de ju ledsna. Haha! Så nu har jag bestämt mej för att jag tycker bäst om Liz.
Puss! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0