OH BOY

Snodd av Jennelie:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jajamensan!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Mitt enda nyårslöfte var att aldrig skaffa några nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Asså.. vän och vän. En släkting blev, haha!

4. Dog någon som stod dig nära?
- Lyckligtvis inte.

5. Vilka länder besökte du?
- Grekland (Kreta) och Danmark.

6. Är det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011?
- Helt ärligt så tror jag inte det. :)

7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid minnas?
- 7/8 - En helt sjuk dag i Danmark med härliga kompisar, 15/10 - Dagen jag blev tillsammans med Jacob

8. Vad var din största framgång 2010?
- Mitt slutbetyg i nian borde nog räknas dit.

9. Största misstaget?
- Ojoj, gjort många känns det som. De flesta omedvetna dock.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Tror bara jag varit sjuk. Kan inte komma på någon allvarlig skada i alla fall, hehe.

11. Bästa köpet?
- Öhm.. allt som jag gillar.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Kläder, festande och buss/tåg antar jag.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Ja, haft flera underbara dagar detta året. Speciellt under sommaren.

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010?
- Äh, det kommer ju nya låtar hela tiden! Men A drop in the ocean kommer ju i alla fall påminna om Jacob, och han har jag ju träffat under 2010, så då borde den ju automatiskt påminna om 2010 också. Typ..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Hmm.. svårt att avgöra. När man var liten var man ju glad jämt. Men lite gladare än 2009 tror jag i alla fall.

16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
- Festat. Och brytt mej mer om mina vänner. Och hjälpt till hemma.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Sovit (även om det är förbannat skönt)

18. Hur tillbringar du julen?
- Jag var hos mina kusiner med hela släkten.

19. Blev du kär i år?
- Jacob!<3

20. Favoritprogram på TV?
- Lättaste frågan hittills! Bonde söker fru och Beck!

21. Bästa boken du läste i år?
- Ett nytt liv på köpet av Emma Granholm

22. Största musikaliska upptäckten?
- Öhm.. typ Rihannas nya album? Haha!

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Minns knappt vad jag fick, superlänge sen ju! (fyller 5e januari)

24. Något du önskade dig men inte fick?
- Tror jag inte :)

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
- Umgicks med min familj och gick på bio med Jossan och Frida på kvällen.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Att allt som gick snett hade gått bra såklart?

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
- Betydligt bättre än tidigare år!

28. Vad fick dig att må bra?
- Dum fråga, det är ju olika. Ibland blir man ju glad bara man hittar en påse chips i skafferiet liksom, och ibland behöver man värsta terapin med massor av kompisar för att man ska må bra.

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Är inte så mycket för kändisåtrå faktiskt.

30. Vem saknade du?
- Ingen speciell, träffar mina nära ganska så ofta ändå. Och jag är inte så mycket för att sakna folk.

31. De bästa nya människorna du träffade?
- Jacob, Cassie och en del till från klassen. Svårt att säga förövrigt!

Kanske dags att lägga sej nu, ska upp kl åtta imorgon för att klippa mej. Fan. Har inte gjort det på ett år, säger det er något om vad jag tycker om att klippa mej kanske?
Puss! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0