ALNARP

Hihi, mamma var på jättebra humör när vi gick på stan (kan det vara födelsedags-feelings måntro?) så hon sa bara: -' Välj vad du vill så betalar jag!'. Hihi, gillas!
Det enda hon skulle ha i utbyte var att hon skulle få slänga ett av mina favoritlinnen. Det är både trasigt och noppigt, men jag älskar det, så än har hon inte fått röra det. Men, valfri shopping mot ett linne..? Helt okej byte!


Haha, lite sne bild, men i alla fall. Blus från Kappahl. Finare i verkligheten!


Foundation från L'oreal.


Byxor från Gina. Inte provat dom än, får hoppas de sitter bra!


Typ helt vanlig tröja från Camilla. Men gillar färgen. Satte små kluttar på händerna, för de var helt röda bara för det är så kallt ute. (a)

Sen var klockan helt plötsligt sju och inga butiker var öppna, så det blev ingen mer shopping. Men vänta bara, jag ska minsann ha tag i en jacka från Vila också. Some day.
Puss! /Elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0