ELINS BIMBO

Jag har tänkt på en sak länge. Var går gränsen mellan kompisar och något mer? Det är så olika för alla. Jag har många kompisar jag "flippar" med och håller på och fular sig med. Men hur vet man vem man kan göra så med? Utan dom tar det på ett annat sätt.

Jag tycker det är jättejobbigt. Hänt många gånger att vissa killar har trott att jag har gillat dom medans jag bara har trott av vi va kompisar. Det är inte så att jag vill att dom ska börja gilla mig, men jag är en sån person som kanske är lite påig av mig. ( det säger iaf elin haha)

Men när jag gillar en kille blir jag helt tvärt om? Jag blir blyg och tillbaka dragen, vilket jag absolut inte är vid vanliga fall. Jag pratar alltid på och bryr mig inte så mycket om vad jag säger. Lixom, det e jag och det får du ta? haha Men varje jävla gång jag gillar någon kan jag inte säga något alls. Får ta och ändra det tror jag. Kan ju inte va lätt och snacka med en tjej som inte säger ett knyst haha.

Men det vore mycket lättare om man visste var gränsen gick för varje person. Hur mycket man kunde " flippa" utan att det blir fel. Killar är verkligen komplicerade, bara att ta ett steg i taget och säga att man bara vill vara kompisar. Enda sättet tror jag.

Nu måste jag verkligen duscha ! puss och godnatt / emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0