ELINS BIMBO

Jag och elin tog record i teletid. Vi snackade bara i 27 minuter ! Det är ju nästan hemskt. Vi brukar minst snacka i en timme. Men hennes mamma behövde telefjongen. Sånt är livet. Vi får roa varandra på msn ist haha

Studiedag imon! Hade nästan glömt bort det. När man äntligen kan sova länge för en gång skull så tycker elin att jag ska till hennes skola eftersom jag ändå inte ska göra något. Hmm.. det får vi ju se hur det blir med det.

Annars ska vi väl typ hitta på någonting. Är riktigt sugen att åka till väla men får inte köpa någon kofta eller högklackade skor så känns liite meningslöst. Nu ska jag övertala elin att åka till väla med mig, puss på er/ emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0