ELINS BIMBO

Förlåt för dålig uppdatering. Har faktiskt en anledning (a) Igår när jag och elin åt, så knakade hela min käke till och jag kunde inte röra på den. Kunde inte ens prata, och om jag inte kan snacka är det illa måste jag säga. Blev på ett riktigt dåligt humör så när jag kom hem från stan satt jag mig framför tv och gjorde inte ett skit.

Kom hem för några timmar sen. Efter jag slutade satt jag och patte och vänta på att julia skulle till stan. Sen fika med henne sen träning. Klart så glömmer jag mitt busskort där så måste springa tillbaka och hämta det. Litta pinsamt säger jag bara.

Har huvudvärk så ska ta en tablett och sen blir det sängen. Jag vet ! kl är bara halv nio men men det kan inte hjälpas. Pussen / emmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0