ELINS FRU

Jag är verkligen inte något läshuvud. Jag hatar att plugga och inget fastnar. Känns lixom ändå inte lönt att plugga.För vissa personer räcker det att dom läser det en gång sen kan dom det. Så är det verkligen inte för mig. Tar mins tio gånger och det pallar jag inte så ger alltid upp.

Det jobbigaste är när föräldrarna "puschar" en. Dom tror att det hjälper och att man blir mer fokuserad. Men dom borde egentligen inte göra det. Jag blir så sjukt sur för jag vet att jag aldrig kommer kunna få dom betygen som dom vill att jag ska ha. Och om jag ändå vet att jag itne kommer få det så känns det inte lönt att försöka. Vet att dom ändå blir besvikna och säger jag vet att du kan bättre.

Men tänk om man inte kan det då? Man gör sitt bästa och sen säger någon så till en. Man känner sig så dåligt. Och då har man inte lust att säga. - Jag gjorde mitt bästa.

Tycker att fast man inte får mvg ska föräldrarna va stolta. Vi gör oftast vårt bästa. Och det hjälper inte att ni klagar.

Nu ska jag fortsätta plugga, pussen / emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0