EMMIES BIMBO

FY FAN VAD HEMSKT DET VAR!

Jag har aldrig varit så fult sminkad i hela mitt liv!
  Jag bad om att få en inte alltför skarp ögon-sminkning och ljusa läppar. Då väljer hon ett rött läppglans och mörkbrun ögonskugga? Då undrar man liksom.. hur tänkte hon där?!

Och håret..
där bad jag om plattat med några få, lite större lockar. Då krullar hon hela håret så att jag ser ut som 40+. Minst! Behöver jag säga att jag sprang in på toan och försökte fixa till sminket så gott jag kunde, och sedan satte upp håret?!

Själva fotograferingen var dock jättekul, och inte alls så pinsam som jag trodde från början. Fotograferna var duktiga och väldigt hjälpsamma.
 
Sen fick jag se bilderna. Kände mej helt plötsligt väldigt självmordsbenägen.

Lite bilder som vi tog med min egen kamera:


Efter jag tagit bort det värsta sminket


SÖTNOS! Ni skulle sett hennes bilder. Som tagna ur en reklam för Gina Tricot! :o


Jävligt charmig bild..

Puss! /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0