EMMIES BIMBO

Svenska-uppsatsen kändes helt okej. Återstår att se vad det blir för betyg.
Slutade redan klockan tolv, men jag och några andra hade bokat extra-musik med musikläraren, så stannade kvar till klockan ett. Vi ska spela upp en låt inför hela klassen om några veckor, och vi måste synka alltihop tills dess. Gitarr, bas, keyboard, trummor och sång. Uh-ooooh.

Satt och gick igenom en massa mappar på datorn precis. Visst ÄR min bror söt?! :d







Nu ska jag panikplugga SO (prov imorgon och jag har inte börjat plugga än), sen blir det stallet.
Puss! /Elin


Kommentarer
Postat av: Olivia Segerberg

Jag kan inte säga att ni är lika. Men lika söööta är ni ;) ♥

2010-02-11 @ 21:24:33
URL: http://beautys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0