EMMIES FRU

Jag pluggar egentligen, men ett snabbt inlägg har väl ingen dött av?
Vallåsen med skolan idag, stort tack till mina brudar som gjorde dagen rolig! Tyvärr kunde Corre inte följa med, skitsynd! :(

Bilder från idag:


Jag, Jossan, Frida & Claes


Helt plötsligt var vi  mitt ute i skogen. Frida hade rätta skillsen..


.. det hade.. inte Jossan.


In da lift!


Moa och Sofia i full fart!


Grym stil! Grym!


Jag hade god lust att slå något väldigt hårt i mina föräldrars huvuden, eftersom de tvingade mej att ha hjälm. Skitsnyggt liksom..


Hihi, hoppsan! Lite busted i backen där kanske?


Andy åkte med shorts. Så behöver inte byxorna bli blöta liksom. Smart!


Vi lyckades även med att få en varning från en liftskötare. Vi var tydligen för 'skrikiga' och 'slogs', så därför fick vi varsitt streck på våra liftkort.


Hoppsan, här händer det visst grejer! Ser ut som Jossan också fick syn på det.

Puss! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0