VÅR

Ojdå.. märkte att jag bara har bloggat på morgonen. Förlåt, har inte tänkt på det och har inte riktigt haft tid. Knappt varit hemma idag.

Efter jag och elin la på, gick jag till julia. Sen kom hampus och så stack vi hem till mig en stund, och sen hem till elin. Ja så har min dag sett ut haha. Elin och jag va onyttiga och stack till roma och tryckte i oss en kebabtallrik. Eller tryckte och tryckte, när man inte har ätit något annat än frukost så behövde man inte direkt kämpa för att äta.

Nä, nu ska jag sluta skriva massa tråkigt vad jag har gjort idag. Inte tagit några bilder, fast jag har varit med elin. Detta är riktigt illa asså.. Men kan lägga in alla bilder som jag egentligen borde ha gjort för längesen..

                       
                                      snyggingarna julia och olivia
 
                                
                                                   Jag och hampus

Hade tydligen inte fler bilder, aja två är bättre än inget. Puss / emmie


Kommentarer
Postat av: Olivia Segerberg

haha silken bild xd♥

loveu!

2010-03-01 @ 21:45:57
URL: http://beautys.blogg.se/
Postat av: hampe.

inte för söt ;o

2010-03-02 @ 18:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0