VÅR

Jag hatar när man glider ifrån någon av sina bästakompisar. Det har jag gjort och det sårar jättemycket. Hon och jag har varit kompisar i så där mer än ett år. Och det va i våras som vi blev jättebra kompisar och sen har vi snackat väldigt mycket. Men sen i vintras så förändrades det. Vi snackade inte som innan, träffades aldrig ( kan bero på att jag opererade mig och inte kunde ta mig någonstans). Men jag saknar henne så sjukt mycket. Det var inte så att vi bråkade utan det blev bara att vi nästan slutade snacka. Jag vet inte, man kanske glider ifrån sinna kompisar. Jag hoppas verkligen att vi kan vara som vi var förut men det känns rätt omöjligt just nu. Vill bara ta tillbaka det vi hade innan. Jag ha tillbaka en av mina bästakompisar, saknar dig Alexandra maria Lindberg <3

Nu ska jag duscha sen blir det sängen ! puss / emmie


Kommentarer
Postat av: sanni

emmie, fyfan, gråter faktiskt nu. jag saknar dig enormt. jag vill verkligen inte förlora dig, min bästavän. vi ska fan fixa det här, för jag har inte känt mig hel just nu, utan dig. jag älskar dig och kommer alltid göra det<3<3

2010-02-24 @ 00:19:30
URL: http://alexandrahlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0