DAHL

Vem tycker egentligen att det är intressant att veta var ens kläder kommer ifrån? I var och varannan blogg hittar du "dagens outfit", alltså ett inlägg med bilder på kläderna valda för dagen, kompletterat med noggranna förklaringar om vilken butik de är köpta i. Varför? Är det egentligen någon som bryr sej om att du har köpt din svarta kjol på H&M för fyra år sedan? Det är ju ändå inte som att kjolen finns kvar butik ifall jag skulle bli sugen på att köpa en likadan.

Eller skriver man det för att man vill bevisa att man har råd med dyra kläder? Man väljer att visa upp sin outfit just den dag man råkar ha på sej kläder från enbart dyra märken som Odd Molly, Tommy Hilfiger osv? Fast troligen är så inte fallet, då vissa outfits ser ut något liknande "tröja-gina, shorts-H&M, skor-skopunkten".

Jaja, jag ska inte säga så mycket, jag har gjort likadant själv. Men sen slog det mej att jag faktiskt hoppar över stycket om var folks kläder är köpta i "dagens outfit"-inlägg, för att jag helt enkelt inte bryr mej. Och jag utgår alltid från vad jag själv tycker är intressant att läsa när jag bloggar, så därför la jag helt enkelt av med att skriva var jag fyndat mina kläder. Dock lägger jag mer än gärna in bilder på mina kläder, för det tycker jag själv är kul att kolla på. Det är alltid kul att se vad folk har för stil. Men var de köper sina kläder, det skiter jag faktiskt i.

Men ni som har en idé om varför man faktiskt skriver var man har köpt sina kläder, lämna gärna en kommentar! :)
Puss! /Elin


Kommentarer
Postat av: essie

Om vi säger kenza, hon har ju alltid så snygga ringar och massa snygga kläder som hon vissar upp. då tycker jag att det är rätt bra om man vill ha en sån ring som hon har på sig men man vet inte vart man ska köpa dom, så säger hon vart & hur mycket det kostar! :)sen tycker jag inte man behöver skriva det om man köpte det för 4 år sen! :)

2010-07-30 @ 10:28:45
URL: http://essiemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0