ELINNE

Jahapp.. jag som hade tänkt gå och lägga mej.. Jag får snällt sitta uppe till klockan tre för att sedan åka till Malmö för att hämta min bror och pappa på flygplatsen. De har varit en vecka på Kreta och kommer hem inatt.

Några bilder från ikväll, som förövrigt var en kväll jag verkligen behövde! Vi hade skitkul med en massa trevligt folk på Rydebäck strand, tills polisen kom och fick för sej att förstöra hela skiten.



Jag och Emmie, mysbild


Emmie, Mange och jag. Ganska ful bild ändå..


Ungefär så mycket som man kan älska en kompis älskar jag denna brud!


Ganska gulligt då ju. Jag, Niklas, Mange och Moa


Haha, fööör klockren bild. Kolla Danne längst ner liksom


Gullungarna Emmie och John

Puss! /Elin


Kommentarer
Postat av: Juliiiiiia!

awe :)

2010-07-24 @ 02:37:57
URL: http://justmytrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0