HISSTRAPPA

Nu jävlar smäller det, eller ja om ngr timmar då vårt plan lyfter! Fan vad pepp jag är. Elins mamma kommer och hämtar oss om typ tjugo min och kör oss till sturup ( tror jag det heter? ) Kl halv tre ( eller halv två om man räknar svensk tid ) är vi framme !!! Inte långt tid kvar.

Om vi har tid och tråkigt så kommer vi antagligen hitta någon dator där men jag lovar inget. Nu måste jag kolla igenom allt och ta på mig kläder. Kommer sakna er ! ni vet vilka ni är. 

              

Ni får ha det bra i tråkiga sverige för nu drar jag och elin till greeeeeekland ! puss! / emmie

Kommentarer
Postat av: idis ;* <3

Kommer sakna er med, ha de dajligt och smsa när ni e hemma babes, pusssssssssssss. <3

2010-07-02 @ 13:30:00
URL: http://idaweberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0