HISSTRAPPA

Godmorgon och glad midsommar på er ! Pallar inte att det var skitfint väder igår och idag är det hur muligt som helst och det ser ut att börja regna när som! 

                                           

Igår när jag och maria skulle till stan för att träffa några stycken. Så skulle jag ta med presenten till julia. Tror ni då inte jag glömmer den? Och det blir värre.. Jag och maria satt och vänta på bussen vid sundspärlan typ, när vi har hoppat på bussen och den har kört ett tag, då har jag glömt min påse på busshållplatsen! Verkligen tummen upp!

Aja, vi stack sen till jocke som bodde typ nära maxi. På natten snackade jag och john i tele nästan två timmar, det blir icke billigt, förlåt !

Nu ska jag få tag i julia så hon kan få sin present. Puss ! / emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0