HISSTRAPPA

Känns inte som en underbar idé att vara uppe nu om man ska ut och springa tidigt imorgon..

Fick träffa elins lilla pålle idag. Och helt otroligt ville hon inte äta mig idag, vi är påväg till en bätte relation skulle jag kunna tro haha. Efter stallet stack jag hem och sen till julia. Inget speciellt idag.

Lovade att lägga upp bilder ifrån igår men när jag kollade egenom dom nu så var det bara en som kuned visas för allmänheten..

                   
Man ser inte så bra och jag har ingen lust att redigera bilden nu men vi står och pekar på regnet.

Nu ska jag sova, pussgodnatt / emmie

                                           Detta kan sluta som något bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0