HYLLERUPP

Igår: Stack hem till André tillsammans med Maria och Emmie. Folket började droppa in efter någon halvtimme så efter ett tag var vi väl runt tjugo stycken. Vid tio-halv elva drog jag, Julia och Olivia till Maria Park och träffade ett gäng killar där. Blev en rätt bra midsommar faktiskt :)

Några bilder:


Lukas och Emmie


Emmie och jag. Haha, alltid dessa spegelbilder!


Olivia och jag


Ganska ohärlig bild ändå. Olivia, jag och Nettan, fett go tjej!


Haha, Oscar var pimp!

Lägger nog in fler bilder sen, om jag kan sno några snygga av Julia, hehe.
Puss! /Elin


Kommentarer
Postat av: Juliiiiiia!

hehe, varför va den så bra elin? ;)

2010-06-26 @ 23:45:42
URL: http://justmytrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0