HYLLERUPP

Jag gör som Essie och kör "5 sanningar" i brist på annat:



- Jag älskar att sjunga. Dvs. sålänge jag slipper sjunga inför publik eller betygsätts,
  det blir jag bara nervös av och då låter det rent ut sagt förjävligt.

- Jag har svårt för att fastna för killar, men om jag väl gör det kan det hålla i
  sej läääänge.

- Det jag absolut helst vill ändra på min kropp är min näsa, midja och hår

- Jag har mycket åsikter och vet för det mesta vad jag vill, tyvärr är jag dock
  ofta alldeles för feg för att våga satsa och göra något åt saken.

- Jag är väldigt seriös när det gäller förhållanden, och har därför inte haft mer
  än ett. Jag hatar att gå för fort fram och blir aldrig tillsammans med någon förrän
  det känns rätt till 100%.

Puss! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0