HYLLERUPP

Tänkte gå och lägga mej nu alldeles strax. Fast ska nog läsa lite i någon av böckerna jag lånade av Emmie innan jag somnar. Längesen jag läste en bok nu faktiskt. I femman-sexan var jag en riktig boknörd och kunde lätt läsa 4-5 böcker under en veckas lov. Det har jag dock lagt av med nu, och läser bara ibland om jag fått tag i en riiiiiktigt bra bok.



Ska vara i stallet kl. 9 imorgonbitti, för att sedan åka till Fågelparken med stallets shettisar och hjälpa till med ponnyridningen där. Ska bli rätt kul faktiskt! Och då menar jag faktiskt inte bara själva grejen att jag tjänar pengar, haha!
Puss! /Elin

"Älskling, du kan orden jag har sagt så många gånger förr
 Berätta vad det är du känner, berätta vad det är du vill
 Ovissheten är det som plågar mig mest'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0