0711

Club Monte sög riktigt jävla skithårt. De hade översålt biljetterna, så inte ens hälften av alla som köpt biljett fick komma in, varav en av dem var jag. Ska anmäla de snarast möjligt och kräva pengarna tillbaka.

I alla fall så stack jag med lite annat folk (Maria och Julia kom in på CLub Monte så jag fick hitta nya kompisar) till MC och åt. Sen hem till Julia och sova.

Hatar att fota mej när jag är festfixad, för då har jag så mycket smink att jag ser ut som en riktig fjortis. Men här kommer i alla fall en:



Puss! /Elin


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du ÄR en fjortis.

2010-03-13 @ 17:17:25
Postat av: lina

om du nu tycker att du är ful i så mycket smink, varför då kleta på allt? ser bara hemskt ut.



och ja, håller med kommentaren ovan.

du är en fjortis lillen, precis som alla andra 94;or

2010-03-13 @ 22:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0