0711

Internet ville inte fungera på hela dagen igår. Msn gick bra, och Spotify funkade efter ett bra tags kämpande, men själva internet ville inte alls fungera, så därför blev det ingen bloggning från min sida igår. Ledsen för det!

Slutade redan klockan tio idag, stack ner till stan och tränade och gjorde lite ärenden, sen tillbaka till skolan för att ta tag i mitt SO-arbete. Tänker sitta här tills jag fått någon ordning på hur politiken i Pakistan ser ut. Låter intressant va? Lucky me..



Efter skolan ska jag ner på stan ett tag innan jag sticker hem till farmor och fikar, hon fyller år idag. Grattis farmor!
Hörs ikväll om internet fungerar!
Puss! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0