LOCKIGT

Ja, hemmakvällar är inte min grej längre känner jag. Jag får panik av att bara sitta framför datan hela kvällen. Det är kul i lagom mängd, sen blir det liksom liiiite too much. Jag får helt enkelt myror i brallan.. (h)

En annan sak som i alla fall är kul är nya skor. Jag råkade springa på dessa och var TVUNGEN att köpa dom. Tyvärr hade jag redan använt de jag köpte häromdagen, annars hade jag lämnat tillbaka dom och behållt dessa. Menmen, ingen större skada skedd; båda paren var billiga och vita tygskor sliter man ju alltid på..



Puss! /Elin

Kommentarer
Postat av: Olina

hihi tack så mycket rara du! :)



Vilka fina skor på bilden där!

Får man fråga vart dom finns? :)

2010-03-28 @ 01:24:11
URL: http://crazyfr3ak.bloggplatsen.se
Postat av: michaela

Vart finns skorna att köpa? söt blogg! :)

2010-03-29 @ 19:05:24
URL: http://michaelaaulisio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0