4129

Såg precis lite på hollywoodfruar och jag ska banne mig flytta dig och gifta mig med en snuskigt rik snubbe ! Tänk ändå, man har så mycket pengar att man kan köpa vad man vill och behöver inte oroa sig för om det är för dyrt.

Tänk hur mycket kläder, hur många skor, hur många väskor, hur mycket smycke man kan köpa! alla tjejers dröm ju! Sen kan ju den gammla gubben dö så man kan få arva alla dom dära pengarna. Det skulle ju heller inte vara så fel.

Så om tio år så kommer ni hitta mig i hollywood med en snuskigt rik man, fast inte säkert att han lever då. Han kan ju ha dött av.. normla orsaker. "host"

Puss / emmie

Kommentarer
Postat av: hampe

jaha tack ;|

2010-03-26 @ 23:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0