4129

Äntligen hemma ! Så jävla skönt att sitta vid sin dator igen. Beroende eller vad? haha Det har varit så sjukt tråkigt, och tar typ blivit av med kameran. Hittar den inte någonstans.

Blev tvingad att titta på melodifestivalen igår också, den låten som vann sög riktigt mycket. Det är en av anledningarna jag inte titta på melodifestivalen, alltid en dålig låt som vinner.

Slapp mina släktingar ett tag när älskling ringde. Räddade min kväll typ haha. Men nu ska jag göra ve mig sen träffa maria och hampus.

Bloggar mer sen, puss emmie / emmie

Kommentarer
Postat av: Francesca

haha datorn är lite som en fristad ibland (;

2010-03-14 @ 15:30:12
URL: http://francescae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0