ALNARP

Unga tjejer som viker ut sej på ett eller annat sätt. Det är faktiskt ganska många. Många fler än du tror.

Oftast är det inte ordentliga utvikningar, till tidningar, hemsidor eller liknande. Utan bara för 'privat bruk'. De tar lite porriga bilder på sej själva i bara underkläder (gärna med så små trosor som möjligt och en ordentlig push up), och skickar till en kille de smsar med, eftersom han 'bad om en bild'.

Eller så strippar man i cam för en kille på msn, för att 'han vill det'. Kanske har man inte ens träffat killen, men han verkar ju 'så snäll.'

Jag vill verkligen inte låta nedlåtande på något sätt, och jag vet kompisar som gjort båda dessa saker som jag tycker jättemycket om ändå, men jag undrar mest bara varför? Är det verkligen roligt att vara ett runkobjekt? För det är nog faktiskt så. Om du skickar sådana bilder eller strippar i cam för en kille du inte träffat än, är risken stor att han aldrig kommer ta dej särskilt seriöst.

Skickar du sedan dessutom dessa bilder till FLERA killar, är risken stor att det snabbt börjar gå rykten om dej. Så passa er noga med vad ni gör, för såna rykten är inte lätta att komma ifrån.
Puss! /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0