66

Riktigt bra kväll igår, så känner mej ganska så död idag faktiskt. Trots det så pallrade jag mej upp för att göra frukost till mamma, det är ju trots allt Mors dag!

Vi började kvällen hemma hos Josefine som fyllde 16, där va vi väl en femton stycken eller något. Sedan drog vi oss hem till Linus som också hade fest, och där träffade vi ytterliggare typ tjugo stycken. Några bilder:


ÄlsklingsEmmie & Hugo


HAHAHA, tror någon började bli dragen.


Träffade två skitgulliga tjejer från min gamla klass. Jag, Maja & Emelie


Obligatorisk spegelbild, haha! Emmie & jag


Någon, Josefine, Anton, Anna (?) & Kicki


Haha, Hugo & Max


Emmie, Hugo, Max & jag

Blev tyvärr inte mycket fler bilder. Känns som att det är samma personer på alla bilder också, haha!
Puss! /Elin


Kommentarer
Postat av: Hanna

fan vad snygg du är på bilderna :D

2010-05-30 @ 13:58:30
Postat av: Anonym

äh, palla max rick :oooo

2010-05-30 @ 15:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0