Blev skickad till sängs eftersom jag råk...

Blev skickad till sängs eftersom jag råkat förstöra några handdukar genom att bleka dom (fan ta Basiron asså!) så kunde tyvärr inte blogga från datan. Var i alla fall sjukt skönt att vara ute och gå, gick i lite drygt en timme. Försökte mej på att jogga lite grann också, men insåg att det inte var att rekommendera när man har på sej en stor, fluffig halsduk som ger en andnöd så fort den flyger upp i ansiktet. Nu ska jag gå och lägga mej och hoppas att drömmarna hjälper mej att plugga in svaren till morgondagens no-prov och teknik-inlämning eftersom jag inte tagit mej för att plugga till det själv. Puss! /Elin (bloggat från mobilen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0