SALT

Är på ett jävla pisshumör just nu. Dressyrträningen gick visserligen bra, så det är inte det som är problemet. Efter träningen hade jag dock bestämt mej för att åka till gymmet, men när jag kommer dit är det givetvis stängt. Blir så jävla besviken när jag har ställt in mej på något och det inte blir av. Hjälper ju inte heller att jag har PMS också, så att allting känns tjugo gånger värre än det egentligen är.


Välkommen till livet som tjej.

Puss! /Elin

anonym: Vilket program använder du/ni när vi ska fixa header
ock sånt?:) - Tacksam för svar
Svar: Adobe Photoshop elements 3.0. Gammalt program, men
duger bra till mej som bara använder det till smågrejer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0