SAMSUNG

Godmorgon! Hamnade på det mest lame krök jag någonsin varit på igår, så både jag och Emmie stack tidigt.

Igår satt jag bänkad i soffan hela förmiddagen. I alla fall så hamnade jag på Disney Channel framför filmen 'Tingeling och den förlorade skatten'. Jag blir helt förtrollad av såna filmer, hur barnsliga dom än är. Ända sen jag var liten har jag velat bo i en fantasivärld, med älvor, trollkarlar och prinsessor. Där allt är möjligt och det goda alltid segrar. Jag skulle vilja ha en hemlig dörr, som den i Narnia, där jag kan fly in till en annan värld, långt ifrån allt skit i den riktiga världen. Så mycket enklare allt hade varit.



Nä, nu svävar jag iväg här. Skulle bara säga godmorgon!
Puss! /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0