SAMSUNG

Jag hatar vädret som pågår här i Helsingborg just nu. Det är regnigt, dimmigt och allmänt skitjobbigt! På grund av det fick min outfit när jag åkte till gymmet igår bestå av mössa, en halsduk stor som ett hus och min stalljacka.. 
Det är i såna lägen man hoppas på att inte möta någon man 'halv-känner'. Folk man aldrig träffat behöver man ju inte direkt bry sej om vad de tycker, och sådana man känner kan man ju förklara för att 'jag är påväg till gymmet'. Då är det värre med folk man kanske som mest träffat någon enstaka gång. Man känner igen varandra, men man känner inte varandra tillräckligt bra för att sitta och kallprata, och de får alltså inte veta att jag är påväg till gymmet. Det enda de vet är att jag sitter på bussen i väldigt konstiga kläder..



Puss! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0