SONY ERICSSON

Ja, sladden låg under min bror soffa, undra hur den hamnade där.. 

                         
                         Ingen som helst aning vad hon försöker göra

                         

                              VS

                     
                                            vi är så söta asså!
 
                     
                                      Bilden talar för sig själv..
            

                         
                                     Älskling fick också va med

Sen stack vi ut och träffade danne och julia. Tydligen bor jag och danne jättenära varandra haha

                        

Det blev en jävla massa bilder. Men nu ska jag sova, puss / emmie


Kommentarer
Postat av: Juliiiiiia!

ojdå, man ser hur jag springer iväg!

2010-05-02 @ 23:23:45
URL: http://justmytrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0