LILLE SKUTT

Första gången vi träffades gillade jag dig inte alls. Eftersom vi träffades nästan varje dag, blev det att vi snackade ofta. Sen började jag umgås med dig mer och mer. Och sen blev det vi, och det har varit vi sen dess.

Du har funnits vid min sida hela vägen. Första "fyllan", alla "första-gånger" nästan. Visst, vi har haft våra bråk. Vissa större än andra. Ibland har vi inte snackat på flera månader. Men vi har alltid blivit vänner igen. Vår vänskap har växt och nu är du som en syster för mig. Nu går vi inte i samma klass längre. Känns riktigt konstigt att gå till skolan utan att möta dig innan första lektionen, ingen att snacka skit med om klassen.

Alla minnen vi har, så sjukt många. Älskar dig Patricia Loy !

                        
   


/ emmie


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hahahaah jag minns vilka jävla bråk vi har haft! som när jag drog av diit hår i korridoren!! hahaahh två bitchar som bråkar... ajajaj.. glömmer heller aldrig våra "första gånger" HAHAAH ÄLSKAR DIIIG EMMIE <3

2010-09-30 @ 22:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0