SKIMRA



Först och främst - tack så mycket! :) Och för att svara på din fråga:
- Jag jobbar huvudsakligen i stallet där jag har min häst. Då håller jag i ridlektioner för barn mellan 3-8 år. Mina ordinarie lektioner ligger på lördag förmiddagar, men det händer att jag hoppar in som "vikarie" andra dagar också. Det här jobbet blev jag tillfrågad om eftersom arbetsgivarna tyckte att jag klarade av både hästar, barn och vuxna bra.
- Ca. två gånger i veckan har jag också privatlektioner för en liten tjej på 11år. Det var tack vare att hennes lillasyster gick i en av mina grupper på lördagen som deras mormor insåg att jag kunde undervisa, och så slutade det med att storasyrran också ville träna.
- Ca. en gång varannan månad är jag också med i ett gäng som åker runt i olika matvarubutiker i Skåne och inventerar. Min kusin är också med där, och när de behövde mer folk så kontaktade hon mig.

Så det är ganska mycket jobb, men allt är ju bra extrapengar så jag klagar inte! ;)
Puss! /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0